Pages

Selasa, April 07, 2009

Just trying....

A'kum. This is a first time in my life.....nak try tulis dalam blog.....dah tak ade keja agaknye...gatal tangan nak mencuba....x kisahlah....orang lain nak tulis blog sampai pie kursus kat tempat aku keja...aku lak x berkesempatan nak joint kursus tu...maklumlah masa x kena...time tu aku tgh sibuk untuk audit visit.....tapi x apelah aku try lah jugak buat sendiri...itupun kalau jadi...tp mtk2 jadilah ye....mmm....sebenarnya susah jugak nak menulis nie....kadang-kadang ada idea kadang-kadang x de langsung....before this aku pernah attend satu workshop untuk penulisan artikel....fuh mula-mula rasa bersemangat bila company suruh pie bengkel nie....berangan nak tulis artikel lagi....sampai nak keluarkan dalam internet...tp lepas abis bengkel...dah sibuk dengan rutin harian semangat tu dah padam.....hangat-hangat taik ayam je....mudah-mudahan satu ari aku berjaya juga tulis artikel x dapat buat yg besar2 dalam buletin company pun dah kira ok lah tu.....btwy...aku harap aku ada masa untuk tulis dalam blog nie....maklumlah busy memanjang.....gtg.....next time aku continue lagi....w'slm

0 ulasan:

Lilypie Fifth Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Third Birthday tickers