Pages

Jumaat, Mac 18, 2011

Jom Balik Kampung 1

Assalamualaikum w.m.t.

Lama tak bergebang-gebang...semenjak bertukar cawangan tempat kerja nie sememangnya tidak punya masa utk bergebang dalam blog nie...nie bukan tahap bersawang dah nie sampai dah reput kayu rumah..he...he..he..
Untuk makluman kawan2 semua saya telah ditukar ke unit business di KPYPJ, masih di Johor lagi dan hanya sepelaung je dengan Institut Hospitaliti YPJ kolej terakhir setakat ini saya bertugas. Kerja di unit business nie rasanya lebih mencabar berbanding bertugas di bahagian kewangan kolej-kolej KPYPJ...sebabnya nape ek...sebabnya dalam unit nie saya kena jaga kewangan untuk lebih kurang 6-7 unit di bawah unit-unit business nie seperti unit latihan dan khidmat runding, percetakan & penerbitan, katering, usahawan jahitan, sewaan rumah kedai, pusat kecemerlangan pembangunan insan, tadika dan ibu pejabat unit business sendiri...mmg x menang tanganlah nak buat kerja...so kepada rakan-rakan yang nak dapatkan khidmat daripada kami jangan segan2 dan malu Insya-Allah kami akan memberikan perkhidmatan yang terbaik dengan harga yang berpatutan...dan nak tambah satu lagi kami mempunyai pantai yang cantik tau di Sekakap, Mersing kalau nak buat kem/kursus motivasi di tepi pantai...
Berbalik kepada tajuk di atas...he..he..he..sebenonya nak cerita pasal pengalaman balik kampung sempena cuti sekolah...dan juga saya nak maklumkan pada kawan2 mungkin saya akan tukar tema blog saya nie...kalau sebelum nie blog saya dikenali dengan tema warung maya cikgu zamri tapi bila difikir-fikir dengan ketiadaan masa senggang yang banyak utk bercerita dan juga menulis resepi yang dikongsi maka saya ingat nak tukor jadi BUKU SKRAP KELUARGA CIKGU ZAMRI...nape asyik nak bubuh nama cikgu zamri je...x de nama sendiri ke?...he..he..he..sebonarnya niatnya mmg gitulah sebab klu cikzu zamri x izinkan saya berblog maka x delah blog nie...amboi2 mcm isteri mithali konon...perasan..tp nape ek mcm suka plk letak nama cikgu zamri nie...he..he..he...jadinya dalam blog nie saya masih akan meletakkan cerita2, pengalaman2 dan juga resepi2 tapi kelainannya ialah untuk resepi2 tsbt saya akan copy n paste sahaja dgn cara amik gambo dr buku, majalah dan sumber2 yang dipercayai n tepekkan resepinya dalam blog nie atau pun link pada blogger2 yang memang dah sedia maklum kepakarannya dalam bidang masakan (bukan apa ada sesetengah buku masakan tiada dalam simpanan saya, saya cuma boleh pinjam je dan ada buku masakan keluaran lama yg mungkin tiada lagi dalam pasaran)...jadi terlebih dahulu saya minta izin kepada semua ye untuk copy, paste n link bahan2 yang saya masukkan dalam blog saya...tetapi sekiranya ada yang tidak bersetuju dan tidak mengizinkan cara saya nie bolehlah e-mail pada saya di sauqinah2003@yahoo.com janganlah sampai saman saya...saya nie orang sederhana je...duit pun x banyak nak bayo saman...mintak maaf awal-awal ye.

0 ulasan:

Lilypie Fifth Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Third Birthday tickers