Jumaat, Mac 18, 2011

Jom Balik Kampung 2 : Aktiviti Anak-Anak

Assalamualaikum w.m.t.

Kali nie nak kongsi gambo aktiviti anak-anak di kampung...sebenarnya banyak aktiviti yang anak-anak cikgu zamri nie buat tetapi kebanyakkannya di rumah kawan-kawannya di kg Temangan nie so x dapatlah umie dia pie ikut serta so hanya gambo yang aktiviti kat rumah je lah ye saya uploadkan dan sambungan Jom Balik Kampung 3 akan disertakan gambar2 "pengembaraan cikgu zamri dan anak-anak bermula"...ala-ala macam cerita upin & ipin geng tu (lebih kuranglah sikitlah... layankan aje anak2 dan cikgu zamri nie ...yg termengah-mengah naik bukit sayalah :) )



cikgu zamri tengah get ready upih pinang untuk anak-anak naik


iyah...satu..dua..tiga..zam...zam...cikgu zamri...he...he...he...anak2 pun pandai cakap zam..zam ala ka zam...mcm cerita laksamana do re mi tu cumanya saya je yang suka2 tuko zam..zam cikgu zamri..he..he..he


nie iman tengah main tarik lori kat tengah2 kebun mak mentua..suka beno main kat celah2 pokok timun dengan anak pisang


0 ulasan: