Khamis, Mei 26, 2011

Apa saya buat sekarang?

Assalamualaikum w.m.t.

Apa-apa je tajuk yek....mesti kawan2 heran nape lah blog saya nie asyik berabuk je...ari tu pun kata nak sambung cerita kembara anak2 pun x bersambung2 sampai dah nak balik kg semula dah nie tp masih x timbul2 lagi hutang 1 cerita...mintak maap lah yek dgn alasan seperti biasa..kakak buzy lah dik....tak pe..tak pe ada masa i upload eh gambo tu (ha..janji lagi)...kawan2 mesti pelik sekali lagi napelah x de cerita makan2 sayang ...dah x memasok n membaking lagi kah isteri cikgu zamri nie?...eh ado..ado sape yang kate x de...cumanya alasan seperti biasa non ado maso...nak menepek cerita kat rumah bersawang nie...n lagi satu rahsia n x berapa nak rahsia nie sebenonya isteri cikzu zamri nie kekononnya ada 1 misi yang besar...he..he..sebenonya i tgh berdiet...eceh...ceh..betoi ka che'...betoilah...sebab tulah jarang che' nak menepekkan gambo atau cerita makan2 sayang...bukan apa takut bila tepek gambo je...semangat nak makan berkobar2 lah balik...klu semangat nak makan nasi 1/2 senduk je x pe takut bersenduk2 lah pulak letak dalam pinggan..he..he..walau camne pun hobi pie blogwalking ke rumah kawan2 yang ada cerita makan2 sayang tetap diteruskan jgk cumanya kena kuat semangat n telan ayaq liur je lah yek...kekadang ke laut jugak dietnya bila time balik kg...mana boleh tahan tengok asam pedas ikan parang..betul tak kawan2 :)

Walau camne pun yang penting mesti kuat semangat untuk berdiet bukan semata2 untuk kurus tp untuk sihat sebenarnya...n lagi satu sebenonya i berdiet nie sebab cikgu zamri dah mcm bg hint je nak ada baby lagi..iyolah tu ye...so kenalah i kurangkan berat badan sekiranya dimurahkan rezeki untuk menambah ahli keluarga....klu i x kurangkan berat badan mahu naik sampai 100kg nanti...maklumlah time pregnent biasanya nafsu i nak makan nie menjadi2 tau...

So tungggggu cerita misi i untuk kurangkan berat badan ye (tengok berjanji lagi...)... :) Insya-Allah ada semangat yang berkobar2 utk tulis i tulis hik..hik...kepada kawan2 tolong doakan saya agar kuat semangat untuk mencapai target saya nie ye...

0 ulasan: