Pages

Isnin, Mei 16, 2011

Selamat Hari Ibu & Selamat Hari Guru

Assalamualaikum w.m.t.

he..he..mintak maaf banyak-banyak ye terpaksa meng"combine"kan ucapan..maklumlah sibuk memanjang kan...sebelum saya memberikan ucapan mohlah layan gambo seketul dua nie...


nie blueberry chesse cake yg saya buatkan untuk emak sempena hari ibu hari tu...letak 2 ekor ladybird 1 emak punya 1 saya punya tp sebenonya dua2 anak saya yang bujang tu yang ngap...x dan nak deko-deko lebih2 takut cair pulak on the way nak balik umah...maklumlah time tu kan tgh musim panas yang sangat

nie pulak hadiah dari anakanda yang tersayang..sebenonya ada 2 gelang 1 iman yang punya n lagi 1 ikhwan yang punya (tp yang ikhwan nie kata dia nak simpan..layankan ajelah ye)..gelang dan kad nie dibuat di tadika atas bantuan cikgu tadika anak-anak..terima kasih ye anak2 ummie...sayaaaaaaaang semua anak ummi semoga menjadi anak yang soleh dan cemerlang di dunia & akhirat...amin n tak lupa jugak terima kasih buat cikgu2 yang membantu :)


Jadi dikesempatan ini memula sekali nak ucapkan Selamat Hari Ibu teristimewa sekali buat emak saya iaitu Pn Elis Abu Sujak aka cik elis (sebenonya dah wish pun cuma x sempat2 nak publish kat blog nie...walau camne pun I luv u Emak) terima kasih kerana memberikan kasih sayang yang tak terhingga untuk anak mu ini :) ...Secondly i would like to wish Happy Mother's Day buat my MIL Pn Zainab n nama glamer kat kg org panggil kak nab..coz accept me as your own daughter...thank you so much (even she not read my blog...i dedicated this specially for her...luv u Ma)...and last but not least for all mother in the world you are superb... :)

Ini emak saya..saya sayaaaaaaang sangat emak saya :)

Ini Mak Mentua saya...saya pun sayaaaaang mak mentua saya :)

Ucapan seterusnya saya dedikasikan untuk suami saya sendiri selaku cikgu... Selamat Hari Guru..mengajar tu biar rerajin...mendidik tu biar ikhlas na...jangan main2...tau... Semoga menjadi guru yang cemerlang dan terbilang (part nie hubby i cakap orang dah tak guna sangat dah ayat cemerlang dan terbilang nie..tapi nape eik)...mudah-mudahan dapat APC tahun nie hik..hik..hik..lama dah dia ngidam nie n klu dapat bonus jangan lupa kat isteri you nie yek..rezeki dikongsi bersama he..he

tengah menung apa tu...berangan nak dapat bonus tahun nie ke?

0 ulasan:

Lilypie Fifth Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Third Birthday tickers