Pages

Khamis, Disember 03, 2009

Lamanya tak bercerita...

mmm..lama rasanya x menulis dlm blog...maklumlah 2 minggu sebelum hari raya aidiladha ari tu line internet tempat keja nie ada masalah so 2 minggu jugaklah tergendala...nak anto report pun kenalah guna cara manual...pas tu pulak sakit "M" pun melanda itu yg sepi je blog aku nie...nak upload gambo pun lambat...salah satu sebab jgk lah dah lama x menjenguk...ari nie baru berkesempatan nak menengok blog nie...buanglah sikit2 sesawang kat blog nie tiup2 sikit habuk n yang penting sekali ...AKHIRNYA...aku telah berjaya mengodeh2 blog nie maka terhasilah blog ini setelah di make over...he..he tp x boleh lah nak lawan dgn blogger lain yg lebih maju dan terkedapan dari aku...maklumalh i nie kan dalam proses belajar x habis berguru lagi... sat no jap lagi che' upload gambo muka blog nie selepas di make over serba sedikit....

ha...camni lah ghupanya lebih kurang...boleh lah ye tak...

so dikesempatan ini saya nak ucapakan terima kasih yang tak terhingga kepada Cikgu Norasiah Bte Aspan yang banyak membantu dan memberi semangat kepada saya untuk menghasilkan blog ini dengan lebih baik...Terima Kasih Banyak-Banyak :)

barulah ada semangat skit ye x?...tp disebabkan sekarang nie dah nak sampai hujung tahun so sibuk le sesangat...mintk maap kepada kengkawan sebab mungkin jaranglah i nak berblog dan bercerita cerita yg baru2 ye...Insya-Allah bila ada kelapangan saya akan turun lagi bergebang2 di warung maya cikgu zamri....eceh mcm bagi ucapan lah pulak...perasan...mcm ada org baca blog dia nie....ha..ha...tangkap lentuk sendiri...

0 ulasan:

Lilypie Fifth Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Third Birthday tickers