Isnin, November 16, 2009

Hitam itu...?

keychain almari umah aku..hilang kunci mau kena kopek gerobok

beg kije beli sempena dapat bonus tahun 2005 iye ke 2005..tak ingatlah pas tu lama dah x dapat bonus he..he...tp yg penting gaji mesti naik he..he

baju kaler hitam yg selalu aku suka pakai...sempoi je...sbb kain nye x perlu menggunakan tenaga utk gosok lelama dan tahan lasak itu yg penting

tudung bawal...aku beli ngan member kat ofis...teringin lah pulak nak ada satu yg mahal skit..tp la nie dah turun kot reganya

terbalik pulak gambo nie...antara perkakasan yg perlu ada dalam idup aku..he...he...buat facial sendirilah kat umah...tiubnye pun kaler hitam itu yg nak try tu mcm best je...

rumah tempat letak spek mata..tp biasanya x letak pun bila nak jalan jauh je baru pakai...

payung nie dapat sempena annual dinner kelab cikgu sekolah abng tahun bila tah x ingat...selalunya aku yg pakai sebab kaler itam..nasib baik ada logo sekolah..klu x serupa mcm payung ceti da...

nielah harta kesayangan ku...my 2nd husband...sayang jgn mara ye...

kasut nak pie keja ngan kasut nak pie meronggeng bersama2 family tersayang..kekadang pie pasar pun pakai selipar tu..x sesuai jln x absorb lantai khe..khe..

antara kerongsang pemberian hubby...tp yg batu ikat tu aku beli sendiri harga promotion...bolehlah dapat murah klu x dua tiga kali pikir nak beli..yg belakang tu cincin pemberian bonda tersayang cincin perak dan ada batu permata..batu apa tah x tau tp ada batu kecik kaler hitam..suka sangat pakai..maklumlah aku nie kurang suka pakai barang kemas..tp klu orang dah bagi i pakai lah..tp cincin kawin x bleh nak pakailah..jari dah oversize...tunggu i slim mcm mula2 kawin dulu ye sayang baru boleh muat jari...


nie pun abng sayang yg belikan...

last but not least..sarung kamera canon aku pung kaler itam..kamera nye x dapat nak amik gambo coz x de kamera back up yg lain :)

Ha.. ramai yang menyukai warna hitam kerana ia nampak eksklusif dan penuh misteri.Personaliti pemiliknya dikatakan melambangkan kuasa, prestij dan kesenangan hidup. Mereka ini sanggup melakukan apa saja demi kepentingan diri mereka serta ...keluarga. Selain itu, satu lagi kelebihan mereka ini, tak mudah berputus asa kerana mereka akan mencuba hingga mencapai apa yang dihajati selama ini. Tapi... kawal sikit sikap panas baran membuatkan teman-teman sering makan hati! Bila dah marah, mulalah tak ingat dunia! Itu yang selalu menjadi punca pergaduhan bersama si dia/teman! Namun begitu, sikap mereka yang terlalu mementingkan persahabatan membuatkan mereka disenangi ramai! Jangan sampai diperguna pulak!!!.

Sebenornya selain kaler hitam aku pun suka kaler biru tp kaler itam lagi banyak..nape ek...mungkin disebabkan hitam nie nampak esklusif kot...menawan...misteri..ataupun klu aku pakai baju kaler hitam so boleh nampak kurus sikit?..he...he...entahlah tp kebanyakkan koleksi barang2 aku banyak kaler hitam trmasuklah kamera yg aku gunakan nie pun kaler hitam cuma tak boleh pulak nak amik gambo kamera nie... :) tengok jelah antara koleksi aku nie sebenornya banyak lagi barang aku yang kaler itam tp hubby kata mcm x betul je semua barang kaler hitam nak amik gambo...he..he...obsess nye...

1 ulasan:

Sari Yusa Ibrahim berkata...

bleh gak amek gbr kamera tu, pnjam la kamera owg len.. hehe