Pages

Khamis, November 05, 2009

Mari belajar bersama-sama...

Semalam try buat tart telur..aku memang suka makan tart telur..nape tah klu pie kedai roti mesti nak beli tp kekadang terpaksa tahan sebab diet...maklumlah tiggi kadar kolestrolnye...walau camne pun aku nak try jgk buat at last berjaya lah jugak buat cuma kulitnye x berapa rapuh mcm kat kedai...mmm..nampaknye kena belajar lebih lagi la ye..

semalam jgk aku ngan kawan2 kat ofis try belajar untuk buat deco kek..so aku pun bawaklah peralatan aku dan kakak kat ofis bwk kek, butter cream icing dan alatannye...so bermulalah project kitaorg untuk release tension..he..he...so buatlah ape2 yg patut...bos masuk bilik kitaorg sengeh je..."nak release tension boss...he..he"

so camnielah hasilnye selepas dah kena ngap separuh dah kek tu...lupalak nak amik gambo masa belajo tu maklumlah tukang amik gambo tangan penuh cream icing (aku lah tu)...icingnye lembik sikit tu yg melepek skit icingnye...tp kita belajar lagi lps nie...
td sarah baru order lagi kek coklat moist ngan kek marble...ada x ek bahan lagi kat umah...chek it out....besok upload gambo

0 ulasan:

Lilypie Fifth Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Third Birthday tickers