Pages

Jumaat, November 06, 2009

Tempahan kek lagi...

cake chocolate moist with topping chocolate ganache and colour rice order by sarah...for tahlil ceremony kat umah mak dia...also order another cake...so aku buatkan kek marbel tp nape tah aku punya oven nie...maklumlah oven second hand...so proses pembakarannya x begitu rata...sudut yg dalam dah mcm nak hangus skit...lupa plk nak tutup dgn tudung periuk or almunium foil...nasib2...so bagi special diskaun untuk sarah....

tengoklah ghupa kek aku nie sian lah pulak...tak taulah mintk2 rasanya sedap ye...sarah..Insya-Allah amin....abang nak oven baru boleh?...he...he
tengoklah rasanye mcm nak sevey oven baru yg murah2 je..yg penting boleh diperlbagaikan kegunaannya untuk memasak especially baking a cake...wow..teruja lah plk...mlm nie mtk abg serveykan dulu kat jusco tmn u... aku lak nak pie tgk kat giant mana tau ada promosi...

Buat masa sekarang ada certain barang yg aku aim nak beli:-
1. Oven..yg tahan lasak dan bila bakar kek cantik dan sedap rasenya..he..he
2. Mixer yg ada stand...yg canggih manggih tu mesti dekat Rm 2,000 lebih kan?
3.Aluminium bowl mcm yg chef2 pakai tu...sebenonye dah boleh beli rasanya x lah berapa mahal reganya tp asik lari je budget dua tiga bulan nie...nampak kawn jual tudung nak beli..jual gelang kristal pun nak beli...camne...budget x lari ye x?

0 ulasan:

Lilypie Fifth Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Third Birthday tickers